Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 22:26 - ...
Автор: stormbird Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 2 Гласове:
2



     ...Напоследък често се замислям за думите ти от онзи слънчев ноемврийски ден и все повече се убеждавам колко си прав. Каза ми (просто така, между другото в хода на разговора), че колкото и да пътувам и сменям средата, никога няма да намеря мястото си. Понякога се чудя кога точно ти самият си го осъзнал... А точно в този момент се питам и как ли живееш с тази мисъл - дали понякога се сещаш за това, дали те притеснява по някакъв начин, или пък си го приел и не ти се вижда странно. Може би теб не те тревожи чак толкова...
      Вкъщи не намерих спокойствието, което очаквах. Старите тапети в стаята ми, градинката пред блока, познатите места - всичко това ми навява само изсъхнала носталгия по детството и дълбок страх, смесен с презрение към онова, което ми вещаят - скучен, еднообразен животец, преждевременно посивял и захабен. Което, по причини, неизвестни дори на мен, ме кара да се чудя как изглежда мястото, което ти наричаш "вкъщи"...
      Понякога се питам доколко имам нужда от дом. Достатъчно ли е да израснеш в някакво жилище, за да се превърне в твой дом? Хубавите спомени ли го правят такова? А лошите неделима част ли са от процеса?
      И не на последно място се чудя - ако промениш изцяло едно място, дали и чувствата, свързани с него, ще се променят?...





Гласувай:
2



1. анонимен - е това се казва липса на душевно р...
13.04.2010 22:42
е това се казва липса на душевно равновесие! страдание е да понякога трае цял живот.
успех ! постинга ти е много хубав
цитирай
2. stormbird - Май излезе по-депресантско, от...
14.04.2010 09:44
Май излезе по-депресантско, отколкото исках, но все пак благодаря. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stormbird
Категория: Лични дневници
Прочетен: 87293
Постинги: 42
Коментари: 42
Гласове: 197
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930